ISPRM 2018

Tervetuloa ”Vieläkö kipu vie? – TULE-tutkimuksella ratkaisuja työkyvyn tueksi” -seminaariin perjantaina 14.12.2018 klo 9 - 12.30.

Kenen tehtävä on parantaa tulevaisuudessa TULE-terveyttä ja miten? TULEvaisuuden ratkaisuihin keskittyvä seminaari tähtää aktiiviseen keskusteluun tutkijoiden, kehittäjien ja päättäjien välillä.

Tilaisuus on maksuton.

Ossian-sali, Folkhälsan
Topeliuksenkatu 20, Helsinki

Otteita ohjelmasta
Akatemiatutkija Tea Lallukka Työterveyslaitoksesta kertoo seminaarissa kenet kipu vie ja kuka jatkaa töissä kivun kanssa? Työkykyjohtaja Kristiina Halonen Ilmarisesta puhuu aiheesta ammatillinen kuntoutus osaksi työkykyjohtamista. Lääkäri ja kipututkija Helena Miranda tarjoaa käytännön työkaluja kipuoireisen työkyvyn tukeen. Työterveyshuollon ratkaisuja puolestaan esittelee työterveyslääkäri, LT, Eira Roos Aavasta. Toiminnanjohtaja Marja Kinnunen Tule ry:stä kysyy, kenen asia on parantaa TULE-terveyttä ja miten se tehdään?

Ilmoittaudu
Tutustu koko ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan viimeistään 7.12.2018 tästä linkistä:

Lämpimästi tervetuloa!

Tea Lallukka, akatemiatutkija, dosentti (ravitsemus ja kansanterveys)
Työterveyslaitos
PL 18, 00032 Helsinki