Hei kaikki fysiatriaan erikoistuvat ja erikoislääkärikouluttajat,

ESPRM:n ja UEMS PRM:n taloudellista tukea nauttivat fysiatriaan erikoistuville tarkoitetut ns. European Schools järjestetään jälleen vuoden 2019:

13-18.5.2019 Robotic Rehabilitation Summer School, Porto Potenza Picena, lähellä Anconaa Italiassa (järjestetään 2. kerran)

11-14.6.2019 European Spinal Cord Medicine Course, Oswestry and Sheffield, UK (järjestetään 1. kerran)

18-21.11.2019 The 15th Euro Mediterranean Summer School, Syracuse, Italia (järjestetään 15. kerran) aiheena "Pharmacological Management in PRM: set-up, synergies, uncertainties and evidence based knowledge in various pathologies".

Kaikkiin yllä oleviin kouluihin otetaan 15 ensin ilmoittautunutta nopeusjärjestyksessä, mutta siten, että kullakin UEMS:n jäsenmaalla (yhteensä yli 30 jäsenmaata) on 1 paikka / koulu (sis. majoituksen, ruokailun ja kurssin, muttei matkoja eli nämä jää itse/työpaikan kustannettavaksi).  Ilmoittautuminen päättyy 15.4, mutta paikat saattavat täyttyä siis jo ennen.

Eli, otathan yhteyttä mahdollisimman pian, mikäli olisit kiinnostunut osallistumaan johonkin yllä olevaan eurooppalaiseen kouluun ja sinulla on siihen työnantajan tuki. Kerron lisää sitten valintaprosessista.

Kollegiaalisin terveisin,

Minna Ståhl, ESPRM ja UEMS edustaja, National Manager